Ćwiczenia mięśni Kegla

Ćwiczenia mięśni Kegla

Porady 1 tydzień temu Dodane przez 0 komentarzy

Ćwiczenia mięśni Kegla ma bardzo wiele zalet nie tylko u kobiet, ale także u mężczyzn. Wykonywanie właściwich i poprawnych ćwiczeń da w ciągu kilku tygodni zauważalne efekty. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o mięśniach Keglach i jego zaletach to przeczytaj nasz artykuł co to są mięśnie Kegla. Tam są wyjaśniona zalety ćwiczeń, które tutaj są opisane.

Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

Ćwiczenia mięśni Kegla polegają zaciskaniu oraz rozluźnianiu mięśni dna miednicy. Przed przystąpieniem do ćwiczeń należy opróżnić pęcherz. Należy pamiętać, że te ćwiczenia nie mogą być wykonywane podczas oddawania moczu gdyż można się wtedy narazić infekcję układu moczowego.

Aby wykonać prawidłowo ćwiczenia męśni Kegla należy pamiętać, aby podczas ćwiczeń nie napinać mięśni brzucha. Na początku może wydawać się to trudne, ale z czasem bez problemu napniesz mięśnie dna miednicy bez napinania mięśni brzucha.

Połóż się na plecach, zegnij nogi oraz oprzyj stopy o podłoże. Ręcę podłóż pod lędźwia. W takiej pozycji napnij mięśnie Kegla i policz do pięciu sekund, a następnie rozluźnij je. Rozluźnienie także musi trwać pięć sekund.

Na początku wystarczy kilka powtórzeń i z czasem jak ćwiczysz regularnie zwiększać ilość powtórzeń oraz czas napięcia mięśni Kegla. Pamiętaj o odpowiednim oddychaniu podczas ćwiczeń.

Możesz także zmieniać pozycje, ale na także podczas której jesteś maksymalnie odprężona. Możesz to być pozycje na brzuchu czy nawet na siedząco. Ćwiczenia możesz wykonywać w pracy, domu podczas oglądania filmu. Nie są zbyt kłopotliwe oraz nie zajmują zbyt dużo czasu.

Ćwiczenia mięśni Kegla przy użyciu kulek gejszy

Kulki gejszy to gadżet, który jest nie tylko erotyczny, ale także praktyczny przy ćwiczeniu mięśni Kegla. Jeśli chcesz ćwiczyć przy użyciu kulek to zacznij najpierw od najmniejszej wagi przy największej szerokości kulki.

Sprawdź: co to są kulki gejszy.

Dokładnie umyj kulki gejszy i włoż je do pochwy. Użycie lubrykantu na bazie wody może być bardzo pomocne gdyż ułatwi znacznie aplikację.

Trening z użyciem kulek gejszy polega na zaciskaniu mięśni dna miednicy oraz rozluźnianiu ich po kilku sekundach. Trening powinien trwać od 5 do 10 minut, aby na początku uniknąć przetrenowania mięśni Kegla. W miarę regularności ćwiczeń, można w przyszłości zwiększyć czas do 30-60 minut. Ćwiczenia powinny być wykonywane 3-4 razy w tygodniu.

Trening mięśni Kegla – kiedy efekty

Na efekty ćwiczeń mięśni Kegla trzeba poczekać około 2-3 mięsiecy przy regularnym i prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń.

Nieważne czy jesteś mężczyzną czy kobietą, dobry stan Twoich mięśni dna miednicy ma właściwości nie tylko zdrowotne, ale także lepsze doznania seksualne. Treningi dużo czasu nie zajmują, a efekty po ćwiczeniach mogą być zdumiewające.

Podobne artykuły:

 

Komentarze

Dodaj komentarz

To Top
Logo Esmera +18 tylko dla dorosłych
Sklep internetowy Esmera jest dostępny tylko dla osób dorosłych
Czy masz już ukończone 18 lat? Tak, idziemy dalej Nie, rezygnuje